poniedziałek, 9 lutego 2015

Jak samotnie przetrwać Walentynki

Walentynki-(ang. Valentine's Day) – coroczne święto zakochanych przypadające 14 lutego. Nazwa pochodzi od św. Walentego, którego wspomnienie liturgiczne w Kościele katolickim obchodzone jest również tego dnia. Zwyczajem w tym dniu jest wysyłanie listów zawierających wyznania miłosne (często pisane wierszem). Na Zachodzie, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, czczono św. Walentego jako patrona zakochanych. Dzień 14 lutego stał się więc okazją do obdarowywania się drobnymi upominkami (via Wikipedia)
Dla jednych to jest czas spędzony ze swoim ukochanym lub ukochaną, dla mnie zaś dzień jak co dzień. No może z wyjątkiem tego, że nie mam zamiaru nigdzie wychodzić ten dzień, aby nie patrzeć na szczęśliwe pary i nie dołować się, bo jestem sama. Znowu.
Walentynki zbliżają się nie ubłaganie, więc pomyślałam o wszystkich singlach i postaram się napisać wam moje sposoby na samotne spędzenie walentynek:)

  1. Jeżeli nie chcesz się dołować widokiem szczęśliwych i zakochanych par najlepiej nie wychodź z domu 14 lutego. jeżeli zaś nie przeszkadza Ci to, śmiało wychodź i pokazuj, że jesteś szczęśliwa/y bez partnera/ki.
  2. 14 luty to sobota, więc spokojie możesz oddać się błogiemu lenistwu. ojejżyj jakiś film, albo po prostu się zrelaksuj.
  3.  Pomyśl sobie, że jesteś cudownie pozbawiony/a konieczności wydawania swoich oszczędności na prezent – zamiast tego możesz kupić sobie dokładnie to, co chcesz. 
  4.  Pomyśl, że spośród tych wszystkich par, które ochoczo będą świętować w tym roku Walentynki, duża część osób nie miała jeszcze w rok temu partnera. Mówiąc inaczej – każdy z nas był kiedyś Singlem. Także i dla ciebie to może być ostatnie samotne święto Zakochanych (opcja dla tych bardziej optymistycznych).
  5.  spędź czas z przyjaciółmi/kami singlami/ielkami. zróbcie sobie mini imprezę albo spotkajcie się aby tak po prostu pogadać i miło spędzić czas.
    Oto moje 5 sposobów na samotne spędzenie Walentynek. Z jednej strony jestem trochę smutna , że nie mam partnera, ale z drugiej strony wiem, że mogę z przyjemnością spędzić czas ze swoimi przyjaciółkami, a na dodatek zaoszczędzę na prezencie. Podsumowując jestem szczęśliwa jako singielka, ale gdybym była w związku nie było by źle.
Na koniec, jeżeli macie patrtnerów to życzę wam wspaniałych Walentynek, a dla tych którzy spędzają je samotnie- nie smućmy się, ponieważ podobnież rok 2015 to rok zmian, wiec nic nie wiadomo...
  

  

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz