wtorek, 24 lutego 2015

Ulubieńcy lutego

Hej kochani!
Mimo, że luty jeszcze się nie skończył to chciała bym wam dzisiaj napisać co mi się spodobało , "zawładneło moim sercem". Ulubieńców stycznia nie robiłam bo nie było ich wystarczająco dużo, dlatego postanowiłam te produkty i inne rzeczy ze stycznia pokazać w ulubieńcach lutego.
1.Pierwszym wielkim ulubieńcem jest Maskara Rimmel Rockin Curves

















2.Rimmel Stay Matte puder 

















3. Rimmel Wake Me Up





















4.Sleek Make-Up make-up BRUSH SET 5 Piece Brush Set

















5.Regina Brett "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę"

















6.Chassie Ho (ma najlepsze ćwiczenia ever!)

















7.Krótkie włosy. Zdecydowanie jest to mój największy ulubieniec. Teraz włosy mam do  ramion, albo nawet trochę krótsze i KOCHAM TO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz